fredag 21 oktober 2011

Nu bor jag!

Kan ni tänka er att det var en man som ringde på min annons och erbjöd mig en lägenhet? Sjukt. Jag ska titta på den på måndag. Jag kommer nog att ta den även om den suger, så det känns lite onödigt att åka och kolla på den. Mest åker jag dit och kollar för att verka seriös inför den där mannen. Han kommer tro att jag inte tar vilken skit som helst, fastän det i själva verket är precis det jag gör.

Nu kan jag slappna av i en vecka, nu när allt är ordnat. Jag ska äta godis, träna, se på film, sova och dricka vin. Ni förstår, när man är vuxen får man dricka vin precis när man vill. Jag dricker vin just nu. Klockan elva. En fredagmorgon. Det hade inte varit möjligt om jag hade jobbat, men nu är det möjligt eftersom jag än så länge inte jobbar.

Nu känner jag mig ändå lite deppig. Man får ju trots allt inte dricka vin när man vill, även fast man är vuxen. Mitt nya livsmål får bli att starta eget, då kan jag dricka när jag vill. OBS: i måttliga mängder.

Följande kan ni lyssna på: http://open.spotify.com/track/4zRn9PJhSqWVYjIxsqtkHC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar