måndag 31 oktober 2011

Dag 2 - Allt lugnt!

Inga spöken hittills.

På jobbet heter min grupp RTRD. Det är hur man skulle förkorta retard på en amerikansk registreringsskylt...

Idag gjorde jag alltså min första dag. Jag kände mig mycket välkommen. Jag har en jättetrevlig fadder som heter Emil och efter jobbet fick jag skjuts ner på stan, plus liten sightseeing i bil, av Goran. Goran jobbar också på Scania via Epsilon.

Natten som gått var fruktansvärd. Det berodde på följande: 1) Istället för täcke hade jag en handduk, istället för kudde ett par jeans. Jag sket i att ta med sängkläder hit, till förmån för kläder. 2) Jag var orolig och nervös inför min första dag på jobbet. 3) Jag var rädd för spöket.

Idag har jag köpt nya sängkläder. Kaffet på Scania är sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar