tisdag 25 oktober 2011

Jaha jag blev visst fuckad

Åkte ner till Södertälje för att titta på min nya lägenhet igår. Hade bestämt med bostadsgubben att jag skulle komma ner då, han sa att det bara var att ringa när jag var på väg så skulle han visa lägenheten för mig. När jag ringde upp honom igår morse kom han inte ens ihåg att han hade pratat med mig. Det samtalet bröts, eftersom jag var på ett tåg, och jag smsade honom att jag skulle ringa upp igen, vid lunch.

När jag ringde nästa gång satt han mycket riktigt och åt lunch. Därför sa han till mig att han skulle ringa upp så snart han var klar. Han ringde aldrig. Han svarar inte när jag ringer. Han kan dra åt helvete.

Alltså: Det var han som ringde på min annons och erbjöd mig en lägenhet, jag vill ha den och vi bestämmer att jag ska åka ner tre dagar senare. Då kommer han inte ens ihåg att vi pratat. Hur jävla dum i huvudet kan en människa bli?

Men det var ju kul att åka lite tåg i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar