torsdag 10 oktober 2013

Sitter här med en Berocca Performance........................

Som ni vet så har jag varit mycket sjuk de senaste fem åren. Framförallt har jag varit långvarigt sjuk varje gång jag varit sjuk. Jag har provat det mesta under dessa år. Kan-Jang. Vitlökspiller. Echinacea (röd solhatt). Ginko bilboa. Kinesiskt örtte. Hallon. Blåbär. Ingefära. Citron. Sprit. C-vitamin. D-vitamin. Vatten!

Nu kör jag en ny taktik; smälla på som fan med alla möjliga vitaminer och mineraler. Jag tar en-två multivitamintabletter om dagen. Detta kompletteras med omega-3 i form av ren, inkapslad, fiskolja. Och vitamin D.

Fokus ligger naturligtvis på att stärka immunsystemet. Detta sker framförallt i och med tillskotten av vitaminerna D och C, samt omega-3 och zink. Sammanfattningsvis har jag speciellt stor tilltro till just zink.

Zink!

Nu blir vi friska och förblir sådana.

Tack för åren som gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar