tisdag 29 oktober 2013

Pling plong aj aj aj :´(

Har fortfarande dumma knän. Ringde till Scanias hälsovård nu nyss och fick en tid hos doktor Monika. På torsdag. Bra. Sköterskan jag pratade med på tele frågade om jag hade provat med Ipren. "Nä" sa jag. "Men jag har provat sån där salva", sa jag. Hon sa att salva fungerar dåligt på knän. Den når tydligen inte in?

Detta har varit lite min upplevelse också. Jag har smort in med smärtstillande salva några ggr, utan att ens märka en smärtstillande effekt direkt efteråt. Att sköterskan sa så gav mig ändå lite hopp om att det kanske bara är nån inflammation i nåt fäste nånstans. Att kanske Ipren skulle hjälpa? Jag kommer nog köpa Ipren idag.

Igår berättade jag för Sanne att jag inte litar på läkarvården. Eller i alla fall inte på vårdcentralen och att jag där får träffa någon som kan hjälpa mig. Idag köper jag Ipren så snart det nämns.

Men det jag inte fattar är varför Arnold rekommenderade mig den där salvan? VILL HAN MIG INTE VÄL? :´(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar