torsdag 26 juli 2012

Kolossal volym

Förra fredagen fick jag ett MMS från Jesper. Det var en bild på mascaror i en butiksinstallation. "KOLOSSAL VOLYM!", stod det skrivet i gult på rosa. Kul tyckte Jesper. Jag tyckte också att det var kul. Senare på natten stod jag och Jesper och Jerk och plockade ut cash vid en bankomat. Jag minns inte exakt hur det var, men jag tror att vi hade berättat för Jerk om bilden och han stod och sa "KOLOSSAL VOLYM!" rätt ut i tomma luften.

Just som han sa det högt passerade en mycket överviktig kvinna precis bakom oss. Jag hade sett henne komma och försökte hejda Jerk, men jag kunde liksom inte hejda honom med ord eftersom hon hade hört det och då förstått att jag tyckte att hon var en kolossal volym. Alltså kunde jag inte hindra honom och han sa "KOLOSSAL VOLYM!" mycket högt precis när hon gick förbi. Dråpligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar