torsdag 21 juni 2012

Jag har inget... alls!

Jag har verkligen ingenting intressant att skriva idag. Gick till jobbet sju, därifrån fyra. En ganska stressig vecka är nästan slut. Inte stressig vad det gäller workload, bara stressig psykiskt. En grej som gick snett och så vidare. Men skit i det, det har löst sig nu. Är bara två veckor sen med mitt prov. Aja.

I morgon ska jag på midsommarfest på Värmdö, hos familjen Graaf. Jag tror att det blir ett härligt gäng som kommer dit. Det blir lekar och mat och sprit. Temat för festen är hatt, så jag köpte en grinig jävla basker på second hand idag. Fyrtio kronor för fult skräp som ändå troligtvis kommer att sjösättas framåt tolvsnåret imorgon natt. Men skit i det vafan. Sprit imorgon ju. Köpte ett fyrpack ekologisk sprit till syskonen Graaf. Eftersom de är tre så tänkte jag att fyrpacket räcker precis. En var till dem och mig.

Jag tänkte först fixa till nån rolig hatt på egen hand. En tanke var att tillverka en midommarstånghatt, med kors och såna där ringar helt i björk och blommer. Tyvärr har jag alltså ingen inspiration. Eller ork. Eller lust för den delen. Vet inte vad det tjänar till att skriva det här. Men är det så så är det väl så antar jag. Det har ju alltid varit mitt motto liksom; SANNINGEN SKALL FRAM TILL VARJE PRIS!

Är så jävla sugen på chips nu. Det skulle säkert ge mig lite extra kraft. Fast: har blivit tjock. Jag vet: töntigt skriva så när jag är smal. Men: jag kan väl få känna mig som så ändå herregud. Och faktiskt, nu när jag var hemma i Falun sa pappa att jag såg tjock ut. När vi skulle åka till gymmet lånade han mig världens största t-tröja, sen när jag hade den på mig när vi tränade sa både han och Maria: "Ja det syns ju att du har blivit större". Kul.

Vill ni att jag ska göra en spellista i Spotify och länka till här? Om tusen pers trycker follow på mig på Twitter gör jag det gratis. Eller om en skriver en kommentar. Eller va fan jag gör det ändå?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar