söndag 17 juni 2012

En helg en helg en helg en helg hen elg

Hej,

I fredags hade jag tagit ledigt för att åka upp till Falun och fira lite studenter. Mikaela och Lovisa. Att ta ledigt så på en fredag får helgen att kännas flera gånger längre. Mycket skönt. Också mycket skönt att komma till Falun. Jag älskar att vara i Falun på sommaren.

Som vanligt i Falun så träffade jag massa gamla vänner och släkt. Jättekul!

I fredags var jag på utspring, studentfest för släkt hos Lovisa, en snabbis hos Mikaelas samma sak och sen hos Niklas och tittade på fotboll och sen nere på Rådhusgården med Niklas, hans kusin och Gemma. Här är en bild på mig och farmor från på Lovisas fest:
Och här är en suddig bild på Niklas och Gemma från på Rådis:
Efter den helkvällen sov jag på Niklas soffa. Vi kom i säng kring halv fyra. Så här såg jag ut efter att ha vaknat 0715, och gått ner till Östra Hamngatan för att vänta på bussen:
När jag kom upp till far satt jag mig och glodde på tv tillsammans med katten Bäbis:
Mysigt!

Senare under lördagen var jag med far och Maria på gymmet. Jag var också ner på systemet. Sen drog jag ner till Jesper C och drack öl med Ida, Emma och Jerk. Och ja, Jesper också då. Framåt tolv gick Jag, Jerk och Jeppe ner till VC. Där var magisk stämning. Ett jävla högt tryck. Jag och Jerk körde på dansgolvet. Jeppe körde black jack, sen körde han på nån brud. Efter stängning gick jag och Jerk till Maestro och jag köpte kebab. Vi satt utanför VC och jag åt och vi väntade på Jesper. När han kom ut satte han sig på min Coca-Cola. Då gick vi hem.

Idag när jag åkte tillbaka hit till Södertälje satt den här ungen och glodde på mig på pendeln (längst bort i bilden):
Det var den rapporten det. Play hard, go pro.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar