onsdag 9 maj 2012

Idag har jag hunnit med så hiimla mycket!

Ha ha. Nä, det har jag inte. Jag har inte hunnit mycket mer än vilken dag som helst, men det brukar vara så man skriver i bloggar. Jag tänker på alla bloggtjejer som aldrig gör någonting, men alltid skriver att de har hunnit med så hiimla mycket.

Deras dagar ser allt som oftast ut som:


"Jag och Stina gick en powerwalk i morse innan skolan *beach 2012 here i come* och ändå hann jag hem och åt en underbar frukost tillsammans med mamma. Keso och frukt med hembakta scones och frukt te. Supergott och nyttigt! Efter skolan träffade jag Magdalena för en fika på stan innan mitt bloggmöte på Spiritgrl. Vad vi pratade om är hemligt men ni kommer få se snart vi har STORA planer på gång. Efter mötet åkte jag bussen ut till Mr. X och åt en underbar middag och avslutade dagen med film (Pretty Woman IGEN haha) och mängder av godis *fetto me*. Puh vilken stressig men underbar dag!"


Följande bilder följer med ovan återgivna inlägg: 1. En bild på frukosten. 2. En bild på Magdalena som sitter vid bordet med en latte. 3. En bild på godisskålen.

Varför kallar förresten alla bloggare sina män för Mr. X (alternativt en annan bokstav)? Gud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar