fredag 28 december 2012

Nu då aldrig mer stå på tå

Hej dagboken (skoja),

Igår var jag på Marianns och såg ett band, tillsammans med Johan och Joel och Jerk och Ida. Jag drack fyra små och två stora öl. Kände mig lite varm i kroppen när vi lämnade stället. Ute var det istället askallt. Som tur var hittade jag och Jerk taxi utanför Pitchers. Det var skönt. 109 kr från centrum till Kärleksstigen. Billigt!

Vaknade vid sju i morse men det kändes värdelöst att gå upp. Gick istället upp tie. På köksbordet hade pappa lagt två lappar. På den ena stod det att det blir raggmunk till kvällsmat. På den andra stod det att handduken jag använde igår är en prydnad och inte till för att torka sig på.

Idag blir det inte så mycket wellness. Kaffet är slut här hemma så jag pyser nog in till city och glor på lite tyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar