lördag 1 december 2012

Hej samtliga ni där ute i vinterlandet SVERIGE!!!!!!!!!!!!

Hej,

Jag tänkte skriva lite om självkänsla och självförtroende idag. För att få lite fler kvinnliga läsare. Tro på dig själv!

Så.

Idag har jag varit och tränat. Första passet på mer än en vecka. Det har varit jättestressigt på jobbet den här veckan. Eller. Det blir såklart vad man gör det till. Jag gjorde det till stressigt veckan som va. Jobbigt för mig. Igår när jag tog hissen ner från våning tre på jobbet, vid sjuttontiden, såg jag mig själv i spegeln. Jag såg helt förstörd ut. Helt röd i ansiktet och i ögonen. Så snart jag kom ut från jobbet släppte det och jag blev helt jävla slut. Orkade knappt gå hela vägen hem. Jätteskönt att somna igår, sova i natt och träna idag.

Och att jag kan må så, vara så trött, det får mig att undra hur vissa andra ens orkar existera. Hur orkar alla tjockisar som bara äter skit och dricker skit? Men kanske framförallt; hur orkar alla ungdomar som i stort sett bara lever på Red Bull och cigg och mackor?

Jag undrar vad jag gör för fel. Varför har jag aldrig nån ork? Är det psykiskt?

Nu fick jag förresten en idé. Denna är fri att sno, för den som vill:

Ni vet hur det finns flera olika märken av energidryck. Alla har samma innehåll. Smaken på dem allihopa är snarlik. Av dessa är Red Bull den mest populära. Och den dyraste. Framförallt högstadieungar älskar att ses med en Red Bull.

Men hur har de råd? Vad får de offra för att se coola ut? Kläder? Skor? Mat?

Nu kommer lösningen: Ett Red Bull-skal! En liten aluminium-tub där ungarna kan sänka ner sina Red Bull - och vips! Nu kanske ni tror att jag har glömt Red Bulls speciella öppningsflärp? Nej, det har jag inte. Självklart medföljer ett litet skal till den också.

Alltså. Från och med nu: se Red Bull-cool ut till priset av en PowerKing.

OBS: Jag trodde inte på mig själv innan jag läste mitt eget råd ovan och plötsligt gör jag det nu. Gu va effektivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar