torsdag 8 november 2012

Idag i Södertälje asså ni kommer inte tro va som hände

Jag skulle ta ut en slant vid Swedbanks två automater precis utanför Coop. Båda automaterna används. I kö till den ena står en gubbe, i kö till den andra står ingen. Jag ställer mig i kö till den andra. När damen före mig blir klar rusar gubben som står i kö till den andra bankomaten över och tar "min" bankomat innan mig. Samtidigt kommer en man och ställer sig i kö till den bankomaten som helt plötsligt blev köfri, och jag får vänta på idiotgubben som trängde sig före mig.

Jag orkade inte ens säga något. Man förstår liksom att det inte är någon idé att försöka prata med såna människor. Såna idioter som vid femtio år fyllda ännu inte lärt sig att man VÄLJER EN KÖ och sen står där. Undrar om han byter kö på samma sätt i affären. Antagligen inte va...

Jävla skitgubbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar