tisdag 13 november 2012

"Är mamman parodisk i sin radikalfeminism?"

Hej!

Jag kände mig pigg idag så jag gick till gymmet efter jobbet. Allt väl där. Förhoppningsvis blir jag inte sjuk igen.

Men i omklädningsrummet var något väldigt fel. En kille, ca 18 vårar, stod och matade ut Axe-spray så att hela omklädningsrummet var helt dimmigt. Först sprutade han under vänster arm i fem sekunder. Sen under höger arm i fem sekunder. Därefter körde han rikligt med spray över bröst och mage. Ungefär fem sekunder där också. Sen drog han på sig tröjan. Sen körde han fem sekunders sprayning utanpå tröjan. För säkerhets skull.

Sedan: det sista han gjorde innan han gick var att plocka fram en liten flaska parfym, och applicera över handleder och nacke.

Det skulle vara spännande att veta vart han skulle - vem som skulle behöva stå ut med de där hiskeligheterna. Kanske skulle han träffa sin drömkvinna/-man (vad vet jag om ungdomar sexualitet nu för tiden)? Kanske ville han bygga lite skön pump på gymmet precis innan drömdaten?

Fast mest troligt är ju att han bara skulle hem till mamma och äta och sova.

1 kommentar: