onsdag 7 november 2012

Har hört att blåfåglar flyger över regnbågen, varför kan då inte jag?

Ibland kommer man inte på mer än rubriken när man skall skriva ett inlägg. Jobbigt länge.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Alvklingan av Nick Perumov. Läser den för tredje gången nu. Om ni gillar Tolkien kommer ni älska Alvklingan. Jävlar va bra den är!

Har jag berättat om förlagets falska löften till mig, angående utgivningsdatumet för bok två av tre i Nick Perumovs serie? Kanske har jag inte det. Kanske gör jag det framöver.

Jag har börjat läsa ganska mycket fantasy på sista tiden. Eller ja. Alvklingan många gånger. Och Markus Heitz dvärgtrilogi. Också den mycket bra. Inte lika bra. Lite mer röriga böcker. Men ett jävla driv i läsningen. Ett jävla driv!

Vilket trött inlägg det här blev...

UPPDATERING: MEN NÄ ÄR DET SANT NU SER JAG ATT DET KOMMER EN FJÄRDE BOK I DVÄRGSERIEN! HAN SA JU ATT DET VAR TRE OCH SEN SLUT! NU KOMMER FYRA TJO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar