onsdag 10 oktober 2012

Morgan Alling i Grekland är den sämsta händelsen 2012 och en fruktansvärd väckarklocka

Satt på toa på jobbet igår. Inte i tjänsten, men på Scanias område. Eller det var väl i tjänsten antar jag. Eller räknas det som att man tar ut rast när man går på toa? Alltså jag pratar inte om att luftbajsa - detta var the real thing. Jag får kolla upp det där helt enkelt.

I alla fall så är det ganska tråkigt att gå på toa. I vanliga fall har man en tidning med sig, men på Scania finns bara tidningen Trailer att tillgå. OBS: den tidningen handlar inte om film. Därför satt jag och kollade trailers (film) via YouTube på min mobil. En trailer jag fick syn på var för den kommande svenska skitfilmen Sune i Grekland - All inclusive.
Tidningen Trailer  - självklart med en Scania på omslaget
Låt oss säga att jag inte har sett den rasande fantastiska filmen Sunes sommar. Låt oss säga att jag inte har sett den fenomenalt underbara julkalendern Sunes jul. Låt oss också säga att jag inte har sett den värdelösa trailern till Sune i Grekland. Det är alltså inte så det ligger till, men låt oss låtsas att det är så. Även under de omständigheterna skulle mina förväntningar på filmen Sune i Grekland vara låga. Extremt låga. Hur förväntningsnivån sedan förändras i takt med att ovanstående förutsättningar börjar gälla, det beskrivs nedan:

Utkast till graf
När jag sedan fick reda på att Morgan Alling skall spela pappa Rudolf, då förvärrades det hela med en faktor tre. Det resulterar i följande:

Uppdatering av graf
Jag har mycket svårt för Morgan Alling. När Tippen begav sig (kan det ha varit det gyllene året 1994?) låg han naturligtvis på topp i min bok, men sedan dess tycker jag inte att han har gjort mycket rätt.

Morgan när han gjorde bra saker
I alla fall så såg jag trailern där på toa. Usel. Absolut ingenting i trailern är bra. Stängde därför av mitt i. Tryckte bort webläsaren från mobilen. Det borde jag inte ha gjort...

Två gånger under natten, ca klockan 01 och klockan 04, bestämde sig min mobil för att uppdatera aktuell sida i webläsaren och därmed spela upp trailern igen. På full volym. Se trailern nedan och tänk er att vakna, mitt i natten, av att Morgan Alling skriker "FAMILJEN!". Fruktansvärt!

Se också trailern för att förstå vad jag pratar om här. Jag ska inte tala om för er vad ni skall tycka, men ni kommer inte gilla den.

Denna olyckliga händelse ger i alla fall följande, slutgiltiga, graf:
Slutgiltig graf
Skönt att jag inte har barn.

Annars så jobbar jag. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar