onsdag 23 november 2011

Jag genom åren

Här är några bilder som jag hittade på min bilddagbok igår. De tre första bilderna är från 2007, den sista från 2009.

Här stöter jag på min fiende nummer ett, starkt kryddad mat!

Här ska jag och Jesper och Johan ut och fiska. Jag har tagit på mig mina fiskekläder och ser ut som en jätte bredvid Jesper, i porten utanför Herrhagsvägen 17 C.

Här åt jag bara pizza men blev ändå svettig. Det var svinvarmt och jag hade långbraller plus var bakis. Det senare förklarar mina röda ögon plus blått nagellack.

Sjukt att den här bilden är tagen för tre år sedan, det känns som om det var igår. Det var när jag bodde med Jesper och Mattis. Här hade vi en liten förfest. Den kvällens höjdpunkter var: 1) Mitt fina, långa hår. 2) När vi dansade kring en liten plastjulgran som Mattis hade i ett skåp.

2 kommentarer: