söndag 10 mars 2013

Men lilla gubben hur är det fatt du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig gå

Jag har fått nån slags revival med popmusik. Men skit i det.

Jag har också fått en Warcraft III-replayrevival. Men skit i det.

I går var jag inne i stora stan och drack öl på Dovas med Sanne och några av hennes klasskompisar från filosofikursen. Kul! Men skit i det.

Jag är inte frisk än. Provsprang i veckan, svettades sedan hela natten. Har inte tränat på mer än två månader nu. Men skit i det.

Nästa helg ska jag åka på min första konferens. Men skit i det.

Dricker rövin. För att få slut på flaskan. För att få i mig antioxidanter. För att det är gott. Men skit i det.

Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Men skit i det också.

2 kommentarer:

  1. GENOM ATT ÄTA FERMENTERAD FÖDA SAMT BASA KROPPEN DRICKA ETT TILL TVÅ GLAS VIN PER DAG. OMINTETGÖR MAN FÖRUTSÄTTNINGARNA FÖR ALLA DESSA BAKTERIER ATT FÖRÖKA SIG.

    SvaraRadera
  2. Ryktet säger att vin är mycket bra kanske allra bäst.

    SvaraRadera